4 Ocak 2014 Cumartesi

Ömrüm

Tadı yok bu yalnızlığın, hep yanımdasın. Çalan bir şarkıda, aşkın geçtiği satırlarda. Cama vuran yağmurun sesinde, güneşin renklerinde... Biraz sen varsın; içimde nefes almamı sağlayacak kadar. Ne günler geçti. Ne acılar devrildi ama hayalin hep daha da canlandı. Kalabalık yazdım, her anlamın altında senden bir düş geçti. Düşler gerçekliğe dokunduğu an uzaklaşan adında mutluluğun anlamını bulmuşken yazmadım... Yazdıkça ses bulan seni içimde yaşatmaya karar verdim. Sen gölgesi vurmayan kalbini örten sözcükleri sustururken ben seni her geçen gün daha çok sevdim. Yalnızca yıllara meydan okuyan cesareti verdiğin için sana kanmaya hep hevesli oldum. Gözlerinde derin bir buğu, toparlanmış düşmeye meyilli yaşların var. O yaşlarda uçmaya ömrünü adayacak bir ben var. Benim özgürlüğüm senin gökyüzünde uçacak kadar... Senin yollarına çıkacak kadar pervasız... Seni düşlerken gerçekliğimden olacak kadar tutsağım. Tebessümünün kıyısında bekler, gözyaşlarında şemsiyesiz yürürüm. Bahar gibi açan gülüşlerinde bir mevsimin günlerini ömür bilirim...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena