3 Aralık 2013 Salı

Çember

Yaşamdan ne hatırlıyorum? Dünden toparlanmış birkaç anı, yarından koparılmış biraz umut, bugünden çalınmış çokça zaman... En azından yarınlara heba edilen günlerin kıymetini bilmeye çaba lazım diye geçirdim içimden. Fazlaca kendim olmak istiyorum. En az açıklamayla beni anlayanlar olsun diye diliyorum. Sayısı az varlığı derinden adına sevgi denilen bir bağ olsun hayalim bu. Devrik cümlelerde gizli, düz anlamları çıkaracak kadar beni tanıyan bir insanın varlığında büyürüm biliyorum. Yahut mutlu etmek için çabalamayı bırakacağım. Ben olduğum için mutlu olanlardan bir çember olsun istiyorum etrafımda. Bir çember olmasına da lüzum yok iki el birbirine kenetlensin yeter ki. Kendi dünyamda sarmalayacağım bir gülüş yeter aslında...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena