10 Kasım 2013 Pazar

İlk Kitabım " Hey Çocuk Baksana"


Merhaba Yazı Dünyam Takipçileri,

Uzun zamandır blogumla ilgilenemedim, tatlı bir telaş içerisindeydim. Kitabım için son koşturmaları yaptım ve nihayet sizlerle buluştu. "Hey Çocuk Baksana" adlı kitabım 9 kasımda Tüyap Kitap Fuarında görücüye çıktı. Düzenlenen imza gününde bu özel günü dostlarımla  ve elbette beni yalnız bırakmayan yeni tanıştığımız okurlarımla paylaştım. Bu özel günde yanımda olan sevgili blogger arkadaşım İlknur Akpınar'a (http://ilknur--akpinar.blogspot.com/ ) kocaman sevgilerimle:)

Yakın Plan Yayınlarından çıkan kitabıma bu haftadan itibaren idefix, kitapyurdu ve d&r gibi adreslerden sipariş vererek ulaşabilirsiniz.

İlk kitabımın bende yaşattığı heyecan ve mutluluğu imza gününde derinden yaşadım. Ve bugün bir kez daha anladım ki yanınızda olan dostlarınız çok kıymetli.

Elbette Değerli hocamız Yavuz Bülent Bâkiler ile imza günümün ortak olması benim için ayrıca değerliydi.

Yazılarımı paylaştığım siz değerli dostlarıma ayrıca teşekkür ederim, sizler de benim için bu emeğin bir parçasısınız.






Kitabımla ve blog yazılarımla buluşmak dileğiyle,

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Sizin adınıza çok sevindim..Hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, ne güzel bir haber bu :)
    Allah devamını da getirsin, bol satışlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun Canan Hanım,
    Kapağına ve konusuna baktığımda emekle ve sevgiyle hazırlandığı o kadar belli oluyor ki,en kısa sürede okumak isterim.
    Bol basımlı ve okurlu olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlısın ve iyiki varsın canım :)

    YanıtlaSil
  5. Kahve telvesi, Merve Sevim, parfümümün kokusu çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için sağolun arkadaşlar:) İlknurum sen de iyi ki varsın:)

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. kitabinizi okudum ve cok guzel oldugunu ilk goruste anladigim gibi yine anladim ....

    YanıtlaSil
  7. yzadiginiz kitabi okudum gercekten cok guzel bir yazarin ilk kitabinin boyle guzel olmasi gercekten mutluluuk verici

    YanıtlaSil
  8. Sevgili canan
    İlkler her zaman özel ve önemlidir. Kalem in der daim yazsın.
    Tebriklerimi sunuyorum..

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim Elif Hanım :)

    YanıtlaSil
  10. KİTABINIZ BİR SOLUKTA OKUDUM..! Kaleminize sağlık. "Hey Çocuk Baksana" beni eski günlere götürdü 60-70 li yıllara... İnşallah yeni eserlerinizi okuma fırastımız olur. Başarılar.

    YanıtlaSil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena