6 Mayıs 2013 Pazartesi

Alışmak

Alışmaya başladım, neyin iyi neyin kötü olduğunu bilmediğim zamanlara. Alışmak; kabulleniş mi yoksa sindirmek mi yaşamları bilemedim. Bilmediğim sözlere çıkan günleri devirmek, yeniden bir ben yaşatmak için uyudum. Uykunun mahmurluğunda geçen saatlerin tarihleri delen tik taklarına uyandı gözlerim. Alışmaya başladıkça, inandığımı sandım, inanmanın alışkanlıkları deviren gücünü görmediğim vakitlerde. Suyun tadını anlatmak, rengini tasvir etmek gibi hissettim alışkanlıkların kelepçelerini fark ettiğim an yaşadıklarımın tarifini. Anlamsız görünen fakat anlamına kelimeler bulunamayan durumlara has, düşündüm ve düşünmeye dahi alışmaktan korktum.

Her sabah aynı rollerle uyanmak mı yoksa yaşamın alışkanlıkları yutan kovalamada geçen hıza uymak mı. Başlı başına alışmak güneşe, yağmura sonra aynı sözleri farklı duygularla telaffuz etmek. Yeni başlangıçlara çağıran değişimlerin ayak seslerine kulak tıkayamayıp alışkanlıkları yıkmak bir bir. İlk ve son mevsimi harmanlayıp, baharları sindirmek sonra giden zamana çabuk geçti diye hayıflanıp, tutsak kılan alışkanlıkların bilinmez çıkışlarını aramak. Sonra bir neyse ile geleceği kurgularken uyumak ayakta ve biraz da safça..
.

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena