17 Şubat 2013 Pazar

Liebster Blog Ödülü

 D

 http://www.kitapsohbetcisi.com  blogunun sahibi  Özlem Karapınar tarafından mimlendim:) Bu benim için bir ilk niteliğinde. Bu kıymetli Liebster Blog ödülü için kendisine içtenlikle teşekkür ediyorum. En özel duygudur, düşünceleri duygular ile harmanlayıp paylaşmak. Paylaşmak değerli kılar yaşamı. Bu yüzden bir seneyi adımlayan blogumu takip eden okuyan herkese çok teşekkür ediyorum bu yazıyı yazmama vesile olan sevgili arkadaşım Özlem Karapınar'a ödülü için tekrar teşekkür ediyorum ve severek sorularını cevaplıyorum. 

1. En son hangi kitabı okudun?
En son Debbie Macomber, Mucizeler Dükkana Dönüş kitabını okudum. 

2.Yarım bıraktığın kitap oldu mu? Neden?
Yarım bıraktığım kitap Buket Uzuner, Su, aslında kitabı sevmiştim ama uzun süre okumaya ara verince yarım kaldı.

3.Eskiden çok karşı olduğun halde şuan yaptığın veya savunduğun bir davranış/düşünce var mı?
Karşı olmak diye nitelendiremem ama zamanla öğrendiğim şey ani kararlar almak ve sabrı öğrenmek, eskiden sabrın bu kadar lüzumlu bir şey olduğunu fark edememiştim belkide, zaman en iyi öğretmen.

4. İlkokul öğretmeninin adını hatırlıyor musun? Kendisini sever miydin?
İki öğretmenim oldu ilkokulda. Günay Kartal ve Aysel Ocak. Günay Kartal benim için çok özel yere sahiptir.

5.Hangi kitabın filminin yapılmasını isterdin?
Marian  Keyes, Senden Başka Yok

6.Bir kitap yazacak olsan türü veya konusu ne olurdu?
Yazıyorum şu an da. Roman türünde ve hayata dair, herkesin hayatı bir hikayedir, konusu hayatın kendisi, kendi penceremden izler...

7. Bana keyifle vakit geçirmem için bir film önerir misin?
Pride and Prejudice 

8. Bulunduğun yerden memnun musun? Hayatında değiştirmek istediğin veya değiştirmeyi planladığın şeyler var mı?
Bulunduğum yerden memnunum ama bu memnuniyet değişimleri engelleyecek kadar rahatlık sunmasın bana çünkü değişim hayatımızın nabzını attırır. Değiştirmek istediğim şey kendim, sürekli kendimi tazeleyecek, yenileyecek şekilde öğrenmek, çabalamak, öğrendiklerimden kendi hayat rengimi belirlemek. 

9. Başka bir zaman ve başka bir dönemde yaşama şansın olsaydı hangi döneme gitmek ister kim olmak isterdin? 
Açıkçası hiç düşünmedim bu yaşadığım dönemden memnun olduğumu gösteriyor galiba. Yine kendim olmak isterdim.

10. Kendi ait olduğun millet ve kültür dışında hangi milleti ve kültürünü seviyorsun veya kendine yakın buluyorsun?
İslam kültürü ve islam kültüründe milliyetçilik yoktur, insan olmak, insan olmayı başarmak en yüksek mertebedir.


11. Beğenerek okuduğun, yeni kitaplarını çıkmasını beklediğin, her kitabını aldığın bir yazar var mı?

Maeve Binchy kitaplarının hepsini okumuşumdur, İskender Pala, Nazan Bekiroğlu kitaplarını takipteyim...



http://www.kitapsohbetcisi.com/ sevgiler :)

3 yorum:

  1. cevaplar çok içten,
    ve samimi,

    iyi ki izleyicim olmuşsunuz,bende size gelebilmişim,

    keyif aldım okumaktan,

    teşekkür ediyorum,yorum yazmadan gitmek istemedim,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim "SEVGİLERİMLE"
      Siz de bloguma hoş geldiniz :)

      Sil
  2. Zaman ayırıp samimiyetle cevapladığın için teşekkür ederim. Bir gün raflarda ismini görmek dileğiyle...

    YanıtlaSil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena