25 Şubat 2013 Pazartesi

Kıpırtı

Bir kıpırtı var içimde. Adını koyamadığım, doğan güneşle birlikte büyüyen, kaplayan sisle beraber kaybolan, Bir isim var aklımda, bildiğim ama anlatamadığım... İçimde yükselen denizler var bulutlara dokunan, gerçekliğin som görüntüsünde kaybolan.

Bir his var içimde cümlelere değdiği an susacak kadar gururlu, anlattığımda büyüleyecek kadar şiirsel. Bir okuduklarım var bir de sisli aynaların kapladığı bakışlar, bir gördüklerim var bir de yüreğimde işlenen düşler. Bir karışıklık var ne kadar düşünsem o kadar sinen. Bir büyümeye çalışan satırlar bir de onları susturan vaatler var. Bir uzun planlar bir de o planları deviren anlık değişimler. Bir içimde yükselen ben var bir de görünen, görülebilen.

Bir izin verdiğim yaşam var bir de kendime dahi şaşabileceğim hayaller. Nereye baksam bir ben var. Uzaklık da ben de yakınlıkta, içimde bir kıpırtı var penceremden süzülen güneşle sesi çıkacak kadar çocuksu, bir sise karışacak kadar hüzünlü. Bir yüzüm var aynaların göstermeye yetemediği, bir suret var bir de suretin altına işlenen uzun hikayeler. Bir de tüm bunları yutan şehrim, bir de bir yudum çayda dağılan düşüncelerim. Yaşadığım hayatın adlandırılmamış bir yönü var, bir gizemin altında saklanan gerçek, belki bir kelime, belki de gökyüzünü dolduracak kadar uzun formüller. Bir yaşanmışlık var bir de yaşamanın verdiği bir his, bir kıpırtı, bir ismi var dilimin ucuna gelen sonra varlığını unutturan...



Yağmur yağdı şehrime, İstanbul kadar düş gördüm, bir yudum çayda ısınıp, üşeyen şehrin titreyen ellerine tutunup    dize dize şiirler okudum içimden. 

3 yorum:

  1. Şiirsel bir anlatım..Büyülendim..

    YanıtlaSil
  2. bir his var yaşadığıma dair.

    YanıtlaSil
  3. Kahve telvesi beğenmeniz beni mutlu etti teşekkür ederim, Hacer Yavuz yorumunuz için teşekkür ederim...

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena