26 Şubat 2013 Salı

Gökkuşağı

Gittiğim yerlerde bulduğum ne varsa sana çıktı izler. Okuduğum satırlarda, gittiğim şehirlerde, kulağıma çalınan şarkılarda, içtiğim kahvede bir iz, bir sen; fethetti yavaş yavaş ruhumu. Ne zaman gitsem, ellerimde yüklü şiirler okundu her köşeden. 

Bir buğulu camdan bakardı gözlerim, yollar uzar, içim daralırdı, ufalırdı dünyam. Ne zaman gitsem, büyürdü hayaller, ne zaman baksam sana; okunurdu tüm gizemler. Sonrasını düşünmediğim zamanlara, çekimsiz fiillere,şahıssız eklere yazdım birkaç satır. Birkaç satır yazınca bir baktım gözlerin belirmiş satırlarda. Kaçmaya başladıkça yaklaştığım hayallerime gözlerini çizdim, çizdim de yakıştıramadım renksizliği sana...

Biraz renk aradım, gözlerimi kapadım, seni düşledim, bir gülistanın ortasına renk renk balonlara tutunmuş, düşlerin içinde uçarken buldum kendimi, miskini içime çektim havanın, renk renk çiçeklerin narin kollarına tutunup resmettim seni, düşlerde ararken, düşleri kıskandıracak güzelliğine imrendim.

Senden bir parça huzur alıp satırlarda yaşatmak istedim, dilimin ucundan sükut eyledin, mürekkebe sığamadın. Bir resim gittiğim yerlerde yanımda taşıdığım, gözlerimi kapattığımda görebildiğim, yaşarken bir an unutmadığım, anlatırken bir nebze yansıtamadığım. Gökyüzünde beliren gökkuşağında gördüm seni, gülüşlerinden düşen gamzeleri yağmur taneleri bilip ıslandım sağanaklarda. Gittim sana doğru...


0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena