13 Ocak 2013 Pazar

Suskun Düşünceler

Bugün bir projem var, mutluluğu vazife edineceğim. Gerekli gereksiz tüm detayların tıkadığı zihnimi derin bir solukla gökyüzünün sonsuzluğuna bırakacağım. Bana sunulan hediyeyi, bana yakıştığı gibi içtenlikle ve var gücümle yaşayacağım. Sonrası mı? Beni takip eden ne varsa, bildiklerimi çözüp, gücümün yetmediği her şeye bir gülücük savurup geçeceğim. İnanmak istediklerim de benimle, yaşadıklarım da kalbimin hazine köşesinde. En  büyük zenginliğim  korkusuzca yaşamı keşfettiğim zamanlar. Kaderimi kendimle taçlandırdığım, beni ben yapanlarla geçirdiğim zamanlar...

Kuşların göç ettiği bir gökyüzü ve var olduğum bir zaman dilimi. Şimdi bakışlarım kendi göçünü veriyor zamana, hatıralar yüzüyor griye çalınan denizin dalgalarında. Derin bir sessizlikle içimde yükselen sesleri dinliyorum. Tezatların dansı hayal gücümle savruluyor. Doğa dingin güzelliği ile beni çözümsüz zamanların masal başkentine götürüyor. Bazen tüm düğümlerin açılmasını bekliyorum , bazen düğümleri çözmenin hayat olduğunu hatırlıyorum. Tabir ediyorum rüyalarımı kendime, bir deniz kenarında gerçekliğin acımasız, solgun yüzünü görmezlikten geliyorum.

Kış bile doğanın güzelliğini çalamazsa, içimdeki renklerin büyümesini bekliyorum. Baharımı yanımda taşıyorum, yaşamı düşündükçe bir yanım inat ediyor, bir yanım zamanın keyfine varıyor. Yağmur çiseliyor, arabalar geçiyor, bir köpek süzülüyor soğuktan kaçarak kaldırımlara. Yaşam herkesin zihninde ayrı yaşanıyor, bir kalabalık var ki yalnızlıkları içine çekip, yaşamaya davet ediyor. O zaman zihnimde büyüyen her şey önemsizleşiyor. Böyle olmaması gerekirdi, bir boşluk hissi yanında anlamsız bir huzuru hissetmeliydim. Şimdi bir boşluğun içinde yankılanan dalga sesleri, gerisi suskun düşünceler.


0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena