13 Ocak 2013 Pazar

Çizgi

Bir yalnızlık şarkısı mırıldanırken, ruhum uyuşmadı bu besteye. Gözlerim yabancılaştı yaşlara. Uzaklar şimdilik uzak kal benden. Çok sevdim bu limanda beklemeyi. Bu liman gözlerimi mühürledi kendine. Hadi bir solukta anlat içinde biriken hüzünleri; oysa hüzünler dilsizdir. Kelimelere dokunan hüzünler biraz çiğdir. Bir şarkı çarpsın kulağıma, sözlerini anlayamadığım, adımlarıma güç veren. Uzak kalın benden gidişler, şimdilik uzak... Ne yöne baksam çaresizlik nakaratta. Bildiğim nakaratlara benzemiyor mırıldandığım. Hayat; ben bir şey bilmiyorum, sen söyle bana, seni katlanabilir kılan ne? Bir güneşe borcum var, bir de takvimlere inadım. Öyle anlamsız, öyle anlamlı. Ağır ağır yazmanın adı hüzün olsun ya da susmanın. Susmakla yazmak eş. Öyle derinden tükenen manalar. Bir şarkı mırıldanıyorum, sözler yalnızlıktan çalıntı...

Ellerim üşümüş, yapraklar gibi titreyen bir kalpten yükselen her ne ise. Şimdi bildiğim ne varsa uzak, uzak bildiğim yakın. Bir çizgi ötesinde yaşamak adı, değişmeyen ne kalırsa... Bir çizgiye sığdırmak yaşamı, bir çizginin ötesinde kaybolmak. Bir çizgi ki kalbimde hüküm süren varlığının öncesi, sonrası. Bir çizgi ki gözlerime kelimeleri mühürleyen inancın çizelgesi...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena