11 Ekim 2012 Perşembe

Yaşamı Güzel Kılana


Yaşamı Güzel Kılana...
Güzellik ruhundan yayıldı gözlerime.Senin ruhun işledikçe ruhuma,güzel kılındı bakışlarım.Aşk güzelliği getirdi gözlerime.Sevginin tılsımından özetledim güzel olan her şeyi.Sen,aşk ve güzel kılınan bakışlar.Mevsimler hüznünü attı üzerinden,karanlıklardan korkan yüreğe hiç sönmeyen bir ışık yaktın.Sonsuza kadar yüreğime yanan bir kandil.Sonsuza kadar gözlere işleyen güzellik.Sonsuza kadar yaşam sebebim.Ruhuma işlenen bir ruhun baş harfleri sığdı aşka.Aşk,en kısa dev kelime..Minik yüreğe kocaman cesareti aşılayan duygu...Tüm güzel sıfatları isminin önüne ekledim..Yetersiz buldum yine de sana dair cümleleri.Sonsuza dek dedim yüreğime,sonsuza dek yaşatılacak bir güzellik....Sana baktıkça öğrendi gözler güzelliği.Öğrendikçe sevdi yaşamayı,yaşadıkça seni, sonsuzluğu yüreğinde buldu...Tüm bildiklerini unutan bir kalbe,yeniden yürümeyi öğretti varlığın..Hayat mutluluğun elini uzattı..Yeniden yaşamayı öğrendi kalp,masum gülüşlere sığdın.Gülümsemelerin en güzelini sayende atıverdim..İçten tebessümlerin müsebbibi.Hüzünlerinde mutluluğa yenileceğini öğreten hayata,bu hediyeden dolayı şükranlarımı sundum.Ruhtan beslenen güzelliğe senden alıntılar yaptım.Seni anlattıkça acizlenen yüreğime,güzelliğinden ilham çaldım..Çünkü sen güzelsin,yüreğimi baharlara çeviren.İyiliğe inandıran...Sonsuza dek gözlerime güzelliği yerleştiren sana sevgiyle...
 
 
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena