24 Ağustos 2012 Cuma

Bir Umutla...

Düşünüyorum,gözlerime yerleşen ışığın yolunu ararken,
Kayboluyorum,kendimi ararken sen de...
Zaman biçmeye çalışıyorum belki düşlerimden.
Düşlerin sönük kalacağı bir sen doğarken içime.
Korkuyorum belki gözlerime vuran ışığın, kör etmesinden yüreği...
Acizlik değil adı,ismi henüz bulunamamış bir hikayenin ;
Yazılışı ellerinde.
Kaybolması gözlerinde.
Bulunması yüreğinde.
Zayıf ellerim güç ararken kalpten,
Bu kez
Kalp de şaşkın...



İz aramaya çıktı yürek.
Sana benzeyen,sana ait her kalıntıya muhtaç,merakla,yorulmak bilmeden koştu yürek..
İnanmak istedi;görmek istediklerine.
Sığınmak istedi.Tüm gürültülerin içinden kaçıp,huzurunun gölgesinde.
İz bırakmak istedi yürek,sana yürüdükçe derinliğinde kaybolacağını bilmesine rağmen,
Elini uzattı bir kere..
Tüm gerçeklerde bulunan kusursuzluk.
Eksiklerden tamamlanan bir şey.
İsmi konulamamış.
Tüm bildiklerini unutturmaya başlamış...
Hayat kadar gerçek,
Aşk kadar hayal,
Sen kadar uzak
Sen kadar yakın...

Düşünüyorum yüreğime yerleşen sana bakarken,
Henüz adı yok,çağıramıyorum,
Sesim de çıkmıyor üstelik.
Zamanı kalkan kılıp,
Kendimi arıyorum sen de,
Bir umutla...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena