17 Mayıs 2012 Perşembe

Yol

Yollar uzadı gözlerimde.Uzaklaştı kendimden bakışlarım.Uğultu sardı etrafı,bulutların içinde emanet hayaller bıraktım.Sözlerimi içime attım.Endişelerimi sessizlikle, özenle yerleştirdim yaşam sevincine.Yollar değişti adımladıkça.Yavaş yavaş usulca çok şey değişti hayatta.Hayat bildiklerini okudu sakince.Yollar aştım kendimi bulmak için.Buldukça kayboldum kendimde.Korkularımı üzüntülerimi yenen güçlü yüreğin buyruğuna sundum.Nefes aldı korkularım derince.Derinliklerde kavruldu yüreğim.Önce yürek güçlendi sonra akıl himayesine girdi.Düşündüm derin boşluğun içinde hayata bağlayan ipleri yüreğime.Tutundum inandığım hayata.İnanmaktan vazgeçmediğim sevgilere.Güçlü kılan herşeyi hayatın cilveli hediyeleri saydım.Zarif yüreğimi görülmez güçle çevreledim.Güçlü kıldıkça kendimi mutluluğun gerçekliğini tüm çıplaklığı ile gördüm. Yolları adımladıkça,geriye dönmedikçe bakışlarım, kıymetlendi adımlarım..Ne geçmişe takılıp sendeledim,ne sendelediğim engelleri düşündüm ne de zamana uzandı gözlerim.Yürüdüğüm her zamanı sermaye bilip,kıymetini kendim biçtim her ne varsa..Yolları geride bıraktıkça teşekkür ettim geride kalanlara,güçlü kılan kalıntıları için.Aklımda tutunan sadece güzel zamanlar.Yüreğim izin vermez kendisini incitenleri baki kılmaya anıların hayalinde.Güzel zamanları eledikçe belirdi rengi adımlarımın.Yollar uzandıkça,büyüyen ruh güvende hissetti kendini.Teşekkür edecek gücü buldu,sitemsiz cümleler kurabildiğine hayret ederek..İncilmeye karşı kalkanlar kuruldu görülmez kılıfında,aldırış etmeden rüzgarları yoldaş edindi gözlerim.Görülmez rüzgarların hissettirdiği yörüngelere girdi yollarım.Yollar hep bir hüzünle başladı,hep bir varışla bitti.Her vardığında adrese hüzünle,sevinçleri karmakarışık etti zihin.Yürek hüznü zamanla yoketmeyi çok iyi başardı.Yollar uzadı yüreğimde,üstüne sinen yolculuğun çekingen misafirliğinde...

4 yorum:

  1. yazılarının bi çoğunu hiç sıkılmadan okudum
    bloğunda hiç sıkılmadım inan
    takipe aldım seni
    izlemedeyim artık facebooktada
    bundan önce niye rastlamadım sana diye hayıflandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep hanım merhaba,
      beğeniniz beni çok mutlu etti,bloguma hoşgeldiniz:)

      Sil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena