27 Nisan 2012 Cuma

Gel

Gel dediğimi duydun mu?Yoksa sesim yüreğimde yankılandı,ulaşamadı mı sana..Gel dedim defalarca, sen duymadın muhtemelen.Gel dedim öylesine içten ve özlemle.Yaşamaya duyulan sevgi gibi sitem dolu..En sevdiğin şiirlerin dizelerinde,en çok mırıldandığın şarkıların nağmelerinde gizlice gel dedim sana.Sessizce beklerken seni ,defalarca gel demek istedim aslında.Bekledim zamanı hesaplamadan,hesapsızca gel dedim.Gel diyebilmenin git demekten daha zor olduğunu bilerek gel dedim.Zaman eskitirmiş anıları.Görmeyen göz unuturmuş ya..Yine de gel.Haksız çıkar tüm bilindik sözleri.Gel dedim gecenin siyahında yıldızlara benzeyen aydınlığını düşleyerek.Gel dedim işte.Düşlerin sonu olmaz.Hayallerin süslediği kalpte umuda bir sözcük bağladım;"Gel."Bildiklerim yetersiz miydi bu durumda.Bildiklerim sensizliği ima ediyordu.Mutluluğu bulduğunu.Hayatına devam edip,yanına sevgileri aldığını,yalnız olmadığını ima ediyordu hayat.Göründüğünden çok farklıdır hayat bilir misin?İma etsin dursun her şey..Bilirim seni yalnızlığı sevmezsin.Kalabalık yalnızlıklara sığınırsın.Ruhunu eksik ruhlar ile tamamlamaya çalışırsın.Gel derken mazinin zincirlerini koparttığımı bilmeden,alışmışım söylemeye..Bilirim insan en çok kendini kandırır.Sığınır bazen yarım yamalak sesi çok çıkan,derinliği noksan sevgilere.Bilirim insan en çok kendini aldatır.Bilirim anlamak için görmek lazımdır kalplerin derinliğini.Yine de gel dedim,çaresizce değil dostça.İnsan sıfatları değiştirir,sevgileri kaybeder ama insan olmaya devam eder,etmeli de zaten.Gelmeyeceğini bile bile gel dedim.Zaten bazı sevgiler yer edinmiştir,değişir hayat geriye kalan anıların hatrı..Şimdi kendi hikayeni yazarken figüran olmaya razı olmuşken sen,bir kahraman gibi gel diyorum.Ama senin gücün yetmez bu sesi işitmeye,sağır olmuşsundur kendi gerçekliğine dahi.İnsan kendi cezasını kendi ellleri ile kesermiş bazen.İnsan kendini kandırırken en çok yine kendini inandırırmış.Şimdi çabala mutlu olmaya,koş dur...Ben gücün bazen beklemek olduğunu bilirim.Kendini beklemek.Kendine hakettiğin mutluluğu hediye etmek için,kendini dinlemek.Şimdi gel diyorum sana kendine gel.Bunu kendinden kaçarken sığındığın kalplere tutunmadan başar.Tüm güzellikleri dilerken sana...

6 yorum:

  1. Sen gel dedin bir dostun sıcaklığında ve bende geldim..
    Yüreğin o kadar güzel ki ince ince işlenmiş, o kadar kıymetli ki..
    Yüreğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dost;çok teşekkür ederim:)o kadar zarif ve sevgi dolu kalbin var ki seni tanımaktan dolayı çok mutluyum:)
      sevgiler canım:)

      Sil
  2. eline ve kalbine sağlık süper bir yazı
    Bloğunu yeni keşfettim takipteyim:)
    ben de seni bloğuma davet etmek isterim

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Ben de takibe alıyorum blogunuzu hemen :)

      Sil
  3. Gel demek git demekten zor. Çok doğru. ;)

    YanıtlaSil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena