8 Mart 2012 Perşembe

Hüzün

Gökyüzününün sonsuzluğunda kaybolmak istedim..

Bir düş kırıklığı değildi bu tarifsiz acının adı.

Ne de gerçek kadar soğuktu tadı.Bir düşe yakışmayacak kadar can acıtıcı,gerçekliğin kabullenemeyeceği kadar anılara ters düşüyordu.

Bir tutam acı,bir tutam vedayla karışıktı.Yüreğin ta derinlerinden yankılanan haykırıştı.

Gözlerim doldu yaşlarla,kalbime derin bir sızı yayıldı..Ardından film şeridi gibi anılar sıralandı ve sonrasında usulca yüreğimden gittin,damla damla aktın gözlerimden.

Yürek hüznünü gözlerime emanet etti.Gitmeyi çok istemiştim senden,bimiyordum yüreğimden söküp atacağımı gün gelip.Hem de yeminler etmeden,ardıma bakmadan sevmekten vazgeçmeyi beklemiyordum.

Tuhaf bir acı dalgası yüreğimden tüm benliğimi sardı.Son damla taşırdı sevginin bekleyişini.Beklemenin de bir sonu olduğunu duyar da inanmazdı ya yürek.O gün geldi dayandı kapıma nihayet.

Türlü acıdan,sonsuz sabırdan sonra galip çıkan hüküm verilmiş ayrılığın zaferi oldu..Bu kez sözlerimle yetinmedi ayrılık,sadece hatıraların sisli görüntülerinde vardın,adın yarım yamalak gönül defterinin sayfalarında kaldı.

Sevgi cümlelerine şahitlik eden defter,zamanın rafa kaldırdığı büyük sevgilerin arasına karıştı.Şimdi belirsizliğin içindeki anılar,kırgınlıkla beslenmiş.

Mutlu olma temennilerinde sıra.Sahte dilekleri mırıldanmakta. dil.

Yürek seni başka bir yüreğe emanet etti.Yürek acıyla yüreğine veda etti.

Başka aşkın,başka hikayelerine seni teslim etti.Özlemi bir yana bıraktı.

Biliyordu ki sonu olmayacaktı bir dinlese hasretin yakarışlarını.

Bir dinlese kendini ,kaybolacaktı tekrar tekrar sende.Bir damla gözyaşına hatıraları,aşkı ve vedayı sığdırdım.

Bir damla gözyaşında koca bir sevdayı yürekten söküp attım.Ardıma bakacak cesarete sahip değildim,unutkanlığı alışkanlık edinmeye başlamalıydı.

Unutmakmış bu aşkın kaderine düşen.

Kader deyip,yürümeye devam ömür yollarında.

Hüznün son deminde,veda burukluğunda...

2 yorum:

  1. Yazilarinizin hepsi çok guzel anlamli okumaktan gozlerime aci yuregime mutluluk dolduruyor. Böyle guzel yazilari bize okuttugunuz icin size teşekkur ederim. Abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, keşke adınızı da yazsaydınız.

      Sil

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena