17 Mart 2012 Cumartesi

Ayrılığın Gölgesi


Bazen günler geçer,aşk biter..Sen giderken,her hatıradan bir parça düşer ardından.

Kaybolursun.Ben kalmak isterim,sen gitmek,zaman geçer.

Zaman farkettirmeden değiştirir her şeyi.Sen değişirsin,ben değişirim,takvimlerden yapraklar düşer.

Sen sararıp düşersin gönül bahçesinden.Ben mevsimden bilirim ansızın gidişleri.

Uzaklaşırsın,gidersin,gidenlerin tüm geleneklerini işler,bir gün de adını anlamsız kılarsın.

Bunu kendi kendi yaparsın.Kendinden başka bin türlü sebep bulursun.

Bazen seneler geçer,suskunluk aramıza sızar,hayat bu suskunluğu biçer kaderimize.Sen susarsın ben susarım ama gönül hiçbir şeyi unutmaz.

Unuttuğunu sanırsın.Hiç ummadığın bir anda akla düşer kalbe bir sızı yayarsın.

Sonra ayrı yaşamlarımızda yaşar,ortak anıları anımsarız,buruk bir gülümse ile.

Her şey gibi mazinin sayfalarının arasına karışır adın.

Ayrılık deriz adına..Yada ben derim sen gidenlerin kafilesinde,ardına bakmaya korkanlardan.Sevmekten kaçanlardan,kaçarken en acı hikayenin ortasına düşenlerden.

Bazen günler geçer yıl gibi,bazen yıllar geçer o gün gibi.

Ayrılığın sindiği günleri yaşar.

Kaybolursun senden uzak yaşantılarda.Keşkeleri tüketir bolca.Belkileri anımsarsın..

Bazen senelerin eskitemediği aşklar vardır,bazen kimsenin yerini tutamadığı kimse.

Bazen hiçbir acının benzemediği acılar,ayrılık kelimesinin kıyısında.

Acının payını almadığı aşklar mı var diye avunur.

Zamana kapılır gider,unuttuğunu sanır unutmazsın.


0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena