11 Şubat 2012 Cumartesi

Güneş

Gözlerimi kamaştıran ışığına rağmen, sana bakmaktan kendimi alıkoyamadığım günışığım.

Karanlığına sığınırken hiç üşümediğim ayışığı gölgelerinde,aydınlanmanı beklediğim...

Henüz adını adlandıramadığım ismini kumlara yazarken,gurur dalgalarının dağıtıp götürdüğü ismin.

İnadına yazdığım kalbime, hiçbir acının götürmesine izin veremeyeceğim, sensiz de seni yaşatabilecek nakaratları mırıldandığım...

Kusurlarıyla sevebilecek,kusursuz sevginin kalbimde doğuşunu seyre geldim...

Bir aşkın sancısına uyandım,rüyamı hatırlamaya çalıştığım şaşkınlıkla.

Rüya ile gerçekliğin farkına varamadım bir an.

Şaşkınlığımdan gözlerimi büyüleyen ışığına ellerimi kalkan edindim,yürek savunmasızdı.

Yürek gafil avlamıştı.

Seni gökyüzünün maviliğinde,denizin dalgalarında bulmuştum.

Hergün içimdeki karanlığa doğacak kadar aydınlıktı çehren.

Işığın önce gözlerimi kamaştırdı ardından yüreğimi...

Yürek seni bulmak için her battığında,karanlıklara alışmak zorundaydı.

Yıldızlara seni anlatmak,ayışığına senin aydınlığını anlatarak sabahlara uyanmak..
Alacarenklerle, ruhumun kıpırdanışlarını  hissetmek.

Bir bulut önce karardı ardından içindekileri damla damla savurdu,hüzenleri uzaklaştırırken gözlerim seni kaybetti.

Aradım mahçup bir eda ile..Yağmur sonrası gözyaşları bakışlarımdan seni uzaklaştı.Kaybettim.

Güneş doğdu.

Kim bilir hayal kadar güzelsin.

Gelirsin yine..

Ruhumu kamaştırmaya,fırtınaları durdurmaya

Hayatıma doğmaya

Güneş gibi

Sen gibi....

 

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena