27 Ocak 2012 Cuma

Yalnızlığım Eşlik Eder Bana

Sesler,yüzler,renkler arasında kaybolurken,yalnızlığım kendini saklar sanki köşelere...Bilir yine o eşlik edecek bana..Gözlerim bakarken kalabalığa,sisler bürür anında,bir bütün olur tüm gördüklerim,aynı karede farkedilmeyen bütünlük...


Karmaşa beni daha çok çeker yalnızlığa,yalnızlık dinler ancak, doğru dürüst beni...Ben ise söylerim sözlerimi yalnızlığa,kazısın diye sonsuz sırdaşlarının yanına beni...Tüm besteler birbirine karışmış,zorluk çeker bana yetişmekte,sanki yalnızlık benden kaçar,ben yalnızlıktan...Kaybolmak,kendini atacak liman ararken,özlemek az ve öz olan herşeyi...


Yorulmak kavramaya çalışırken,beklemek hırçınlığın nedenini,özlemek masalları,gözlemek gerçek tümleri.Dönmeyecek miyim yine sana yalnızlık?Çalacağım son kapı senken,şimdiden bekler oldum kapılarında.
Sorgusuz,konuşmadan,sadece dingin,sessiz seslerle anlaşacağız.Güleceğim belki ardından haykırcam ama sen gitmeyecek eşlik edeceksin bana yalnızlığım.


Boğmayacaksın karmaşayla,üzmeyeceksin hiç haketmediğim halde beni,hazmedeceksin kelimeleri,vurmadan hiçbir zaman yüzüme...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena