31 Ocak 2012 Salı

Unutuluş Hikayesi






Kim bilirdi geçmişe bu kadar uzak kalacak,tanıdık yüzlere yabancı bakacağımı.Anlam arayacak kadar kendimi zorlayacağımı,cevapsız sorularımı kendime defalarca soracağımı.Her şeyin önemini kendime bile farkettirmeden sileceğimi.Üstü kapalı cümlelerimden zamirleri atacağımı kim bilirdi.Hangi yürek aldanıyor benliğine.Unutulmayan özneler devrilmeyen yüklemler mi var? Soru işaretlerimin yerine beni ürküten ünlemlerin geleceğini kim bilirdi?Göz bebeklerimde saf sevginin yerini mantığımın alacağını kim söylerdi bir gün.Bir gün geçmişin derin kuyularının kuruyacağını,bir çift anlamsız bakışın son noktayı koyacağını nerden bilirdim...Gözlere yerleşen sevgi baharlarının, gerçeğin yıldırımlarıyla darmadağınık olacağını bilir miydim;bir gün unutulacağını bilir miydin?Kusur bulmakta zorlanan bakışlarıma, kusurlarının hücum edeceğini gün gelecek görcekmişim meğer.Anlatıp sığdıramadığım tasvirlerinin yerini unutuluş cümlelerinin alacağını bilmezdim,bilemezdim.Vazgeçmeyi senin isminin yanına konduracağımı tahmin eder miydim.Bekleyişin üzerini karalayıp,hiçbir şey ifade edemeyen senli cümleler kuracağımı belki de bilip bilmezden gelirdim...Gün gelip görünmez olacağını umar mıydım.Yürek titreten şiirlerde aklıma gelmeyeceğini,mırıldandığım şarkılarda yabancı kalacağını,denize uzun uzun bakıp seni hatırlamayacağımı söyleseler inanır mıydım..Bir unutuluş hikayesi  bunun adı,uzun lafın kısası..Unuttuklarımdan umutlanmak hayata...

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena