25 Ocak 2012 Çarşamba

Not:Mutlu Olun

Şimdi hissediyorum;mutluluk kapımda bekliyor,ellerinde renk renk umut çiçekleri ile.Daha önce ya duymamıştım bu çağrıyı yada beklemek bile zor gelmişti.Rüzgar naif bestelerini kulaklarıma fısıldarken,umutları yüzüme cömertçe dağıttım, gülümseyişlerime minik minik hediyeler sakladım.Her tebessümde bir hüznü kovaladım,her kahkahamda gözyaşlarımı mutlulukla temizledim.Esen rüzgarlara dağınık bıraktım kırgın duyguları.Güneşi mutluluk bildim, gözlerimi zor güç açarak bakmaktan korkmadım artık.Gözyaşlarımı acılardan alıp mutluluğun fidanlarına katık ettim.Şimdi duyuyorum,mutluluk kapımda bekliyor,usulca süzülüyor penceremden avuçlarıma konuyor desen desen yarınları ile.Daha önce görmüştüm ama fark edememiştim içimdeki sevginin gücünü.Şimdi aynaya bakmaktan korkmuyorum,sığınmayalı kendime uzun zaman olmuştu.Aynalar gülümsüyor artık.Rüzgar sürüklüyor kalbimden hüzünleri,köşelere sıkışmış acıları çekip götürüyor.Şimdi doğanın sesini duyuyorum,yumuşak seslenişini duyuyorum.Kapının kilitlerini açtığımda kalan gücümle, bir not buluyorum.


“Kim bu dünyada sana en özel,en değerli,en kıymetli ve sadece tek olduğunu hissettirebilir.Hissettiren kişi varsa işte o senin en kıymetlin,en değerli olanındır.”




Şimdi biliyorum;artık güçsüz olmadığımı,yarınlar kapımda bekliyor ellerinde gerçek sevginin sımsıkı avuçları ile…

0 yorum:

Yorum Gönder

© Yazı Dünyam, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena